Laatste nieuws v.w.b. corona

Op de persconferentie van het kabinet van 24 februari heeft het kabinet aangekondigd dat er vanaf 2 maart voorzichtig enkele versoepelingen gaan plaatsvinden. Zo ook de buitensporten waar mensen tot en met 26 weer mogen sporten, weliswaar niet in competitieverband, maar wel met het team binnen de eigen club.
Helaas mogen de binnensporten nog niet, dus wij als tafeltennisvereniging ook niet. Maar nu er en begin is, hopen wij natuurlijk dat dit goed gaat en wij in een volgende fase aan de beurt zijn!
Tevens willen wij als het weer stabieler wordt en het ook ’s avonds niet te zeer meer afkoelt het trainen voor de jeugd buiten weer hervatten. Maar dit moet het weer natuurlijk wel toelaten. Zo gauw dit aan de orde is zullen wij hierop terugkomen.
Ook wij als bestuur snakken er natuurlijk naar, dat we weer wat meer mogen en zeker dat we elkaar weer kunnen ontmoeten binnen de vereniging. Nog even volhouden!