Overlijden Berry Raeven

Gisteren is ons trouwe lid, en bovenal Falco-vriend, Berry Raeven overleden. Berry is en blijft onlosmakelijk verbonden aan onze club. Wij gaan hem missen.
We wensen Nick, Mariëlla, Bram, Odie, Jessey, familie, vrienden en iedereen die hem lief heeft heel veel sterkte toe.
Berry is geboren op 25 april 1949 en hij was sinds 22 augustus 1965 lid, ruim 55 jaar. In die tijd hebben we, de Falco familie, samen heel veel hoogte en maar natuurlijk ook dieptepunten meegemaakt. De hoogtepunten overheersen en die zullen we ons ook altijd blijven herinneren. Berry, altijd betrokken geweest bij het wel en wee van Falco, had lang een eigen horecazaak, samen met zijn moeder. Tijdens de bouw van de Falcoburcht was hij eerste handlanger van Kai Kengen. Destijds is hij dan ook als lid van verdienste bij de realisatie van de Falcoburcht. Hij heeft heel veel jeugdteams naar wedstrijden her en der in het land gereden. Ook zijn kinderen zijn graag geziene personen binnen de club. Zo speelt zijn zoon Nick nog op team 2 en hij was ook steevast van de partij om de derde helft mee te spelen. Het leidde soms tot verhitte discussies aan de bar, maar aan het einde was de ‘vrede’ altijd weer getekend. Hij was altijd blijmoedig en een geweldige mantelzorger voor zijn moeder. Nooit beroerd om ergens mee te helpen en de gezelligste man aan het buffet, aldus Laurens Loozen. Ook op de jaarvergaderingen van Falco was Berry present om zijn zegje en gewaardeerde inbreng te doen.