Wedstrijden van 3 februari

Falco 1 nam het in de Falcoburcht op tegen Westa uit Wessem. Een goede wedstrijd van Valkenburgse zijde leverde een mooie 8-2 overwinning op.

Wally Hendriks en Robert Kengen bleven ongeslagen en zorgden zo ieder voor 3 punten. Mitch Rouwette kwam 2x tot winst.
Het jeugdige Falco 2 had het zwaar tegen het gelouterde Landgraaf en verloor met 9-1.
Jelle Wijckmans wist de Valkenburgse eer te redden.
Falco 3 verloor nipt van Heerlen met 6-4.
Remie Vliex kwam 2x tot winst en zowel Stephanie de Gijsel als Nick Raeven 1x.
Jeugd 1 won ook hun 2e wedstrijd van het seizoen. Nu in Venray tegen Red Stars met 3-2.
Ian Lardenoye bleef met 2 winstpartijen ongeslagen, Jacky Tillemans voegde daar het belangrijke 3e punt aan toe.
Jeugd 2 deed uitstekende zaken in Tegelen om daar met 4-1 te winnen.
Ook nu liet Robbie Kengen zien dat hij in uitstekende vorm verkeerd door 2x te winnen.
Jonah Erkens won 1x en gezamenlijk werd ook het dubbelspel gewonnen.
Jeugd 4 begon sterk tegen Brunssum en nam door overwinningen van Tessa van Drongelen en Joep Jammertzheim een 2-0 voorsprong.
De volgende wedstrijden lieten een spannend verloop zien maar werden allen nipt door Falco verloren, uitslag 2-3.
Jeugd 5 deed het uitstekend door door in Vijlen met 4-1 te winnen.
Lucas Hammink was met 2 overwinningen de gevierde man. Kai Kengen won 1x en samen werd ook het dubbelspel gewonnen.
Jeugd 6 gaf goed partij tegen Westa maar kon een kleine nederlaag niet voorkomen, 2-3.
Aan Falco zijde was Bram Janssen met 2 overwinningen de man van de wedstrijd.