Competitiestart 12 september

De competitie is weer van start gegaan, met goede resultaten voor bijna alle Falco teams die in actie kwamen. Nadat de voorjaarcompetitie was afgebroken, de lockdown ervoor zorgde dat de binnensporten weer konden starten op 1 juli, was het afwachten of en hoe de tafeltenniscompetitie in september weer kon starten. Gelukkig ging dat in elk geval goed en de meeste teams hebben hun eerste wedstrijd inmiddels afgewerkt. Falco 1 bij de jeugd verloor nipt, een beetje onnodig, tegen de buurvereniging uit Schimmert, met 4-6. Alleen Sophie Rompelberg wist haar 3 partijen soeverein in winst om te zetten. Iets wat Jonah Erkens en Ian Lardenoye haar helaas niet na konden doen. Het dubbel met Jonah en Ian werd wel gewonnen. Volgende keer beter heren! Jeugd 2 en 3 moesten tegen elkaar in de eigen Falcoburcht. Falco 3 had het ’thuisvoordeel’ en won met 7-3. Werk aan de winkel voor team 2 dus. Joep Jammertzheim won al zijn 3 partijen, Kyra Geurts wist 2 maal te zegevieren en het dubbel en Kai Kengen zetten de 7-3 eindstand op het bord. Bij Falco 2 was Thom 2x succesvol en Lucas Hammink 1x. Tim Jammertzheim bleef zonder zege. Ook jeugd 5 kwam goed uit de startblokken. Scott Hammink ging verder met winnen waar hij de vorige competitie mee was opgehouden (2 zeges). Lars Vliex voegde daar nog één winstpartij aan toe. Het dubbel en de enkelpartij van Olivia Salemink gingen helaas verloren. Bij de senioren was er ook 2x victorie, Heren 2 won zelfs met 2-8 de altijd moeilijke uitwedstrijd tegen Maastricht 3. Ook de derde helft werd gewonnen in het altijd gezellige Maastricht. Falco 3 ging winnen in Horst bij Armada 2. Remie Vliex bleef ongeslagen en won 3 partijen. Jacky Tillemans voegde daar mooi 2 partijen en toe en Glenn Tillemans nog een partij. Al met al een goede competitiestart voor de Falcoteams.