Corona nieuws: alle tafeltenniswedstrijden uitgesteld

Beste leden,

Van onze competitieleider is de volgende info verstuurd:

Kleinschalige sportevenementen gaan gewoon door en dat betekent dat ook de competitie in de afdeling Limburg gewoon wordt voortgezet (zoals het RIVM adviseert).

Maar, als er toch teams zijn die liever niet willen spelen (bijvoorbeeld door ziekte-verschijnselen of het risico besmet te worden) dan wordt dit geaccepteerd als een valide reden en dan worden deze wedstrijden tot nader order uitgesteld. Neem in dat geval contact op met mij als wedstrijdsecretaris, zodat ik weer met de tegenstander en competitieleider contact kan opnemen. Dan is voor iedereen duidelijk welke wedstrijden niet worden gespeeld.

Op die manier voorkomen we onduidelijkheden en dat teams vergeefs wachten op hun tegenstander. Deze afspraak geldt vanaf nu tot nader order voor de hele afdeling Limburg.

Wel zijn alle wedstrijden waar Brabantse teams (afdeling Zuid-West) bij zijn betrokken komend weekend uitgesteld.

Echter het nieuws is alweer achterhaald en worden op advies van NOC/NSF ALLE wedstrijden vanaf nu tot en
met 31 maart uitgesteld. Daarna hopen we dat we de competitie weer kunnen hervatten, maar dat ligt aan de situatie op dat moment en de adviezen vanuit de overheid.
Dus helaas voorlopig even geen tafeltennis. Laten we hopen dat we snel onze hobby weer kunnen uitoefenen, maar voorlopig gaat onze gezondheid even voor!

Bestuur TTV Falco