Trainingskamp voor onze jeugdleden – 31 aug & 1 sept

Op vrijdag 31 augustus organiseren we namelijk ook dit jaar weer een trainingskamp voor onze jeugdleden! Het “kamp” gaat om 17 uur van start, overnachten doen we in de Falcoburcht. Zaterdag 1 september gaan we tot ongeveer 17 uur door met tafeltennis en andere leuke activiteiten.

Daarnaast wordt zaterdag om 15.30 uur het nieuwe tafeltennisseizoen officieel geopend!

De Rabobank heeft een mooi bedrag gesponsord voor de aanschaf van een nieuwe tafel. Deze wordt dan, in aanwezigheid van de Rabo, in gebruik genomen.

We zouden het zeer op prijs stellen als hierbij veel ouders, leden en liefhebbers aanwezig zijn. Je bent van harte welkom in de Burcht om 15.30 uur! (Kantine en keuken zijn geopend)

Ten slotte doen we via deze weg een oproep aan alle leden / aanhangers om ons te helpen tijdens het kamp. (In de bijlage, die in je mailbox staat, staat alle info)
We zijn nog op zoek naar helpende handen voor de ochtend- en middagactiviteiten op zaterdag 1 september. Heb je een paar uurtjes tijd dan is je hulp van harte welkom! Aanmelden kan via Wanda.
In de avond- en nachtelijke uren (tussen 21.00 uur en 07.00 uur) is de Falcoburcht niet toegankelijk voor ouders van onze jeugdleden (dat is wel zo gezellig voor de kids;-)). Natuurlijk is er voldoende toezicht aanwezig… Maar ook hierbij kunnen we nog hulp gebruiken! Ben je in de gelegenheid om ons (een paar uur) te helpen om eea in goede banen te leiden….Dan kun je dit ook aan Wanda laten weten.

We hopen jullie te mogen verwelkomen op (één van) deze dagen!

Groet,

Bestuur en Activiteitencommissie