Clubkampioenen Jeugd zijn bekend

Na een uiterst spannende reeks wedstrijden in alle drie de poules zijn de clubkampioenen bij de jeugd bekend. Er werd in drie poules een meerkamp afgewerkt. De laatste wedstrijden in elke poule waren beslissend voor de uitslag. Sophie Rompelberg werd clubkampioen bij de jeugd 1 voor Robbie Kengen. Tot aan de laatste partij waren beiden nog ongeslagen en moest deze wedstrijd de beslissing brengen. In de onderlinge partij trok zij aan het langste einde en werd zodoende dus ongeslagen clubkampioen.

In poule 2 was het al even spannend. Kai Kengen, het jongere broertje van Robbie, stond in de finale tegen Lucas Hammink. Twee teamgenoten tegen elkaar, een garantie voor een spannende pot. Beiden waren ongeslagen tot aan de laatste partij en het was Kai die deze ongeslagen status wist te behouden door de laatste partij winnend af te sluiten. Kai Kengen werd aldus clubkampioen bij de jeugd 2.

In de jeugd 3 poule waren er zelfs 2 finale partijen, die gelijktijdig werden afgewerkt. Drie van de vier spelers konden tot aan de laatste partij clubkampioen worden. Toen ook hier de kruitdampen waren opgetrokken, was Lars Vliex de verrassende winnaar. Hij mocht zich met 4 winstpartijen clubkampioen noemen bij de jeugd 3. Hij wist zijn laatste partij te winnen van Romy van Houdt. Doordat teamgenoot Scott Hammink won van Emma Kempen werd hij 3e en Emma 4e.

Sophie Rompelberg en Robbie Kengen hebben zich geplaatst voor deelname aan de clubkampioenschappen bij de senioren die wordt gehouden op 11 januari 2020. Aansluitend organiseert de activiteitencommissie een nieuwjaarsdiner in de Falcoburcht. Falcoleden kunnen zich hiervoor aanmelden tot woensdag 8 januari door te reageren op de uitnodigingsmail in de mailbox. Senioren die deelnemen aan de clubkampioenschappen hoeven zich niet apart aan te melden.

Alle clubkampioenen van harte proficiat met het behaalde resultaat.

Wij wensen iedereen fijne feestdagen en een goede jaarwisseling. Veel geluk en gezondheid in 2020.

Bestuur en activiteitencommissie TTV Falco