Resultaten 10 maart

Falco 1 steekt momenteel niet in een goede vorm, verleden week met terecht maar wel enigszins geflatteerd verloren in Tegelen, 8-2.

Wally Hendriks wist de 2 punten mee huiswaarts te nemen.

Afgelopen week herstelde dezelfde formatie zich een beetje door de huiswedstrijd tegen Landgraaf met 6-4 te winnen.
Ook hier was Wally Hendriks met 3 winstpartijen de sterkste speler aan Valkenburgse zijde. Mitch Rouwette 2x en Stephan Geurts 1x zorgden voor de overige punten.
Falco 2 heeft het zwaar deze competitie, ook nu werd verloren. Ditmaal de stadsderby tegen Ready, 6-4.
Routinier Kevin Rouwette was de man van de wedstrijd met 3 overwinningen, Daan vd Klugt behaalde het 4e punt.
Dit team zal alle zeilen moeten bijzetten om degradatie af te wenden.
Falco 3 verloor kansloos met 9-1 van Kerkrade. Alleen Bas Thijssen wist de Valkenburgse eer te redden.
Zowel jeugd 1 als 2 traden aan in en tegen Heerlen.

Beide teams keerden huiswaarts met het maximale winst, 5-0.
Voor jeugd 1 speelden Glenn Tillemans en Ian Lardenoye.
Jonah Erkens en Robbie Kengen behaalden de punten voor jeugd 2.
Jeugd 3 verloor nipt van Westa, 3-2. Voor Falco werden de 2 punten behaald door een goed spelende Maurits Dautzenberg.
Zowel jeugd 4 als jeugd 5 traden aan in Geleen tegen kampioenkandidaat Kluis.
Beide teams gaven uitstekende tegenstand maar konden een 4-1 nederlaag niet voorkomen.
Jeugd 4 wist het punt te behalen dmv het dubbelspel dat door Tessa van Drongelen en Joep Jammertzheim werd gespeeld.
Bram Starren wist voor Falco 5 het punt te behalen.
Jeugd 6 deed uitstekende zaken door in Elsloo met 5-0 te winnen.
Zowel Tim Jammertzheim als Bram Janssen bleken niet te kloppen.
In deze spannende klasse is Falco mede lijstaanoerder.