Wally Hendriks voor de 10e keer clubkampioen

Zaterdag 6 januari werden, traditiegetrouw, de senioren clubkampioenschappen gespeeld.

Nadat er 2 meerkampen waren gespeeld, waarna nog iedereen verder kon spelen, werden in de bovenste regionen de kwartfinales gespeeld.

Hierin bleken Wally Hendriks, Robert Kengen, Mario Erkens en Stephanie de Gijsel te sterk voor hun tegenstanders.

In de halve finales speelde Stephanie tegen Mario en Wally tegen Robert.

Beide wedstrijden kenden een gelijkopgaande strijd waarbij Wally en Mario aan het langste eind trokken.

In de finale bleek Wally een maatje te groot voor Mario en werd zo voor de 10e keer kampioen van Falco, hiermee evenaart hij Harald kengen.

Na de finale werden de prijzen uitgereikt voor de jeugd clubkampoenen.

Bij de jeugd A was dit Glenn Tillemans, jeugd B kampioen is Keve Hegedüs en bij jeugd mag Emma Kempen zich een jaar lang kampioen noemen.

De sportiviteitsprijs, die elk jaar wordt uitgereikt aan een jeugdlid na beoordeling van de trainers, werd door Tessa van Drongelen gewonnen.

Allen van harte gefeliciteerd met jullie behaalde resultaten.