Wisselende resultaten bij competitiestart

Falco 1 deed uitstekende zaken met een mooie 7-3 overwinning in Maastricht.

Robert Kengen en Wally Hendriks bleven ongeslagen en zorden ieder voor 3 punten. Het dubbelspel werd ook door de Valkenburgse formatie gewonnen.

Falco 2 speelde ook in Maastricht. men kon niet verrassen en verloor met 7-3. Mario Erkens startte deze competitie goed met 3 mooie overwinningen.

Falco 3 speelde thuis tegen Sempre Avanti uit Voerendaal. Met 3 overwinningen van Bas Thijssen won men nipt met 6-4. Stephanie de Gijsel 2x en Patrick Jammertzheim 1x zorgden voor de overige 3 punten.

Jeugd 1 begon verleden week de competitie met een goede overwinning op Wap In uit Wanssum. Een goed spelende Glenn Tillemans won 2x en Ian Lardenoye voegde daar het beslissende punt aan toe.

Jeugd 4 won verleden week met 3-2 tegen Landgraaf, dit was de eerste overwinning voor dit team in de 4e klasse. Tessa van Drongelen en Joep Jammertzheim wonnen beide 1 enkelspel en ook het dubbelspel werd gewonnen.

Jongstleden zaterdag speelde dit team de clubderby tegen jeugd 5. Goede en spannende wedstrijden werden gespeeld waarin Falco 5 aan het langste eind trok. Met onder andere 2 overwinningen van Kai Kengen werd met 4-1 gewonnen van Falco 4.

Zodoende behaalde ook dit team de eerste overwinning in de 4e klasse.

Jeugd 6 begon de competitie met een 3-2 overwinning in Heerlen. De Valkenburgse punten werden behaald door Bram Janssen en Tim Jammertzheim. Ook het dubbelspel bleef in Valkenburgse handen.