Uitnodiging BBQ en Playbackshow 26 mei!

Beste Falcoleden, familie en liefhebbers,

Het voorjaarsseizoen loopt alweer bijna ten einde en traditiegetrouw sluiten we het seizoen af met een leuk Falcofeestje.

Op zaterdag 26 mei organiseren we een BBQ met aansluitend een Playbackshow!

TTV Falco kent een roemruchte Playbackshow-historie waar we de 26ste stil bij zullen staan (Ja, zelfs in 1993 werden er al beeldopnames gemaakt… ;-)) en waar we die avond hopelijk ook een nieuw hoofdstuk aan mogen toevoegen. We roepen dan ook jong en oud talent maar ook de “ervaren” playbackers op, zich aan te melden om een leuk optreden te verzorgen!

Het programma ziet er als volgt uit:

16.00 uur Burcht open
17.00 uur Officiële afsluiting seizoen
17.30 uur Opstoken BBQ
19.00 uur Start Playbackshow

Aanmelden voor de BBQ (alle leden, aanhang en liefhebbers zijn welkom!) kan, tot 23 mei, via wandamoonen@home.nl of via de intekenlijst die in de Burcht hangt.

Deelnemers aan de Playbackshow kunnen zich melden bij Wanda. Zij stemt dan verdere details, volgorde, muziek etc. met je af.

We hopen op een grote opkomst en een aantal onvergetelijke optredens!

Groeten,
De Activiteitencommissie